Search:

Type: Posts; User: GRLPWR

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    41
    Views
    1,427

    Sorry, my fault for reviving an old thread. Just...

    Sorry, my fault for reviving an old thread. Just logged on and saw I was mentioned here. :)
  2. Replies
    41
    Views
    1,427

    Point was to say I'm old enough to be his...

    Point was to say I'm old enough to be his momma.....she, on the other hand, "thinks" she's in love with some guy. Oh the joys of parenting. :/
  3. Replies
    41
    Views
    1,427

    Thx, but if he's just turning 21..... my daughter...

    Thx, but if he's just turning 21..... my daughter is 20. Besides, I doubt my husband would want to share me. :)
  4. Replies
    41
    Views
    1,427

    BOO! Nope, not scared away....just been busy with...

    BOO! Nope, not scared away....just been busy with the other side of life. :)
  5. Replies
    50
    Views
    4,222

    The "other" dealership says they'll get back to...

    The "other" dealership says they'll get back to me once they've reviewed the paperwork from the injector fix and what they have in their records. We'll see! Hmmm....
  6. Replies
    11
    Views
    894

    Ahhh...I thought maybe I just forgot where I...

    Ahhh...I thought maybe I just forgot where I parked my sl65. :)
  7. Replies
    11
    Views
    894

    I don't try to push stuff on people. I simply...

    I don't try to push stuff on people. I simply posted some information and it's up to the reader to decide what to do with it. Not quite sure how this ended up on BenzBoost anyway - I don't have one.
  8. Replies
    11
    Views
    894

    They started off as just meets, but then Ron...

    They started off as just meets, but then Ron decided to use it as a venue to raise awareness for cancer and education. I'm assuming the people who started various cnc meets and created their own...
  9. Replies
    11
    Views
    894

    The "real" Cars and Coffee

    I've talked to Ron Rizzi several times, and was surprised to hear some of the problems he's been dealing with regarding the Cars and Coffee brand. BTW, Ron Rizzi is the founder of the CnC brand. I...
  10. Replies
    50
    Views
    4,222

    Update on my situation: I have to have 5...

    Update on my situation:
    I have to have 5 injectors replaced. Definitely should be what's causing my misfire - considering #2 has a massive compression leak (explains my misfire in cyl2 code). Also...
  11. Replies
    50
    Views
    4,222

    My car is at the dealership now, in pieces,...

    My car is at the dealership now, in pieces, waiting for an inspector to come look at it and give them the 'ok' to do the work on behalf of my warranty company. It's covered under the warranty, but it...
  12. Replies
    50
    Views
    4,222

    How's this...... After taking my car to the...

    How's this......

    After taking my car to the shop 3x, twice to the dealership which is where it's at today, they're NOW telling me my misfire issue is due to defective injectors; they want to...
  13. Replies
    50
    Views
    4,222

    I have a misfire issue and I've asked why I...

    I have a misfire issue and I've asked why I didn't get any injectors replaced. Other than "b/c your vin didn't call for it", I've been told that I may eventually get called in for replacements but,...
  14. Replies
    6
    Views
    304

    :handgestures-thumb:

    :handgestures-thumb:
  15. Replies
    6
    Views
    304

    Love/Hate relationship, huh?! ;)

    Love/Hate relationship, huh?! ;)
  16. Replies
    6
    Views
    304

    Whew! Thanks for clearing that one up. I was...

    Whew! Thanks for clearing that one up. I was beginning to think I'd bought a real problem! Now.....back to that dern shudder/misfire (another thread). :D
  17. Replies
    6
    Views
    304

    Ticking sound "normal" w/cowl removed?

    I've always heard a slight ticking sound, similar to that of someone in need of oil, but ever since I've been running w/the cowl removed, it's definitely louder. Even my husband's '01 540i has a...
  18. Replies
    118
    Views
    8,683

    NOT what I want to experience right now...more...

    NOT what I want to experience right now...more misfires!!! lol



    Thanks for the video and link. That's the system I'm referring to. I think I'll go this route for now and see if it helps any....
  19. Replies
    118
    Views
    8,683

    Yup, that's the process I'm speaking about....

    Yup, that's the process I'm speaking about. So....what happens to the gunk once it's loose? Could that cause another problem somewhere else? My warranty co said they would cover the charge of a...
  20. Replies
    118
    Views
    8,683

    After updating myself of the recent posts, I want...

    After updating myself of the recent posts, I want to respond by saying that I "thought" I was driving my car pretty hard the first few months after I purchased it (Aug '10). The shudders/misfire...
  21. Thread: Funny

    by GRLPWR
    Replies
    30
    Views
    823

    LOL! I was gonna post the same thing. Sometimes...

    LOL! I was gonna post the same thing. Sometimes I'll go to other people's office so I can look out their window (since I don't have one). HA! I also keep an eye on who's parked next to me - just in...
  22. Replies
    118
    Views
    8,683

    Not sure, but at idle, mine is fine. It only...

    Not sure, but at idle, mine is fine. It only shudders/misfires at/over 2500rpms when accelerating either hard or just enough to pass someone. Sitting parked, at lights, or under soft or 'normal'...
  23. Replies
    118
    Views
    8,683

    Sounds like you just gave yourself a weekend...

    Sounds like you just gave yourself a weekend project!! lolol
  24. Replies
    118
    Views
    8,683

    Definitely will update. I'm just so ready to...

    Definitely will update. I'm just so ready to DRIVE my car again!!! Heck, I might make it a point to be with whoever cleans it so I can learn and be able to do it myself. :)
  25. Replies
    118
    Views
    8,683

    Wow. That's all I can think of to say right now....

    Wow. That's all I can think of to say right now. I've been experiencing the shudder at/above 2500rpms since December '10 and (in addition to the recall hpfp/software update) I've had my lpfp and...
Results 1 to 25 of 51
Page 1 of 3 1 2 3