Search:

Type: Posts; User: Linracing

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    31
    Views
    629

    towel? Like a thin towel between the connections?

    towel? Like a thin towel between the connections?
  2. Replies
    31
    Views
    629

    I am thinking it might have something to do with...

    I am thinking it might have something to do with my shifter module. The BT cable wont even recognize it anymore. It says the module is unavailable. WEIRD!
  3. Replies
    19
    Views
    2,543

    For Sale: Wtf spam u need to be banned bring back a old...

    Wtf spam u need to be banned bring back a old thread.
  4. Replies
    31
    Views
    629

    Battery was just replaced didn't even have time...

    Battery was just replaced didn't even have time to code it. About to just give up on this car been to much of a pain.
  5. Replies
    31
    Views
    629

    How could I check if its bad? That is what I...

    How could I check if its bad? That is what I disconnected as well after I started the car I disconnected the battery for a while and plugged the negative back in and got this problem.
  6. Replies
    31
    Views
    629

    I replaced the battery the same day I started the...

    I replaced the battery the same day I started the car up. I didn't get a chance to register it yet. Where is the IBS wiring? On the battery connections?
  7. Replies
    31
    Views
    629

    ????

    ????
  8. Replies
    31
    Views
    629

    These are the fault and shadow fault codes I am...

    These are the fault and shadow fault codes I am getting from the BT cable.



    2FA3
    2E84
    2E7C
    2E8E
  9. Replies
    31
    Views
    629

    No water damage.

    No water damage.
  10. Replies
    31
    Views
    629

    Yeah It wont even let the BT cable connect to the...

    Yeah It wont even let the BT cable connect to the transmission module. I guess because of the BT cable only being able to do 1 vin. I got the basic BT cable.
  11. Replies
    31
    Views
    629

    Yes correct.

    Yes correct.
  12. Replies
    31
    Views
    629

    I am about to plug up the BT cable now. The...

    I am about to plug up the BT cable now. The transmission came from a 2008 I have a 2007 335, Would I need to code it? Motor turns over easy by hand. Is there a way to start it by touching the starter...
  13. Replies
    31
    Views
    629

    Help car will not start back up.

    So I replaced my transmission after my last auto blew. Put my top mount single on at the same time. Car started up great, but I didn't get a chance to drive it yet. So today I go outside to start it...
  14. Replies
    14
    Views
    517

    For Sale: Looks great.glws

    Looks great.glws
  15. Replies
    30
    Views
    1,026

    We have a option for both. I am running one...

    We have a option for both. I am running one wastegate on my car.
  16. Replies
    99
    Views
    2,548

    What day are you signed up for? (shift S3ctor)

    What day are you signed up for? (shift S3ctor)
  17. Replies
    30
    Views
    1,026

    :) Yep it is us. Can't post here yet tell we are...

    :) Yep it is us. Can't post here yet tell we are venders.
  18. Replies
    8
    Views
    342

    LMAO JP

    LMAO JP
  19. Replies
    8
    Views
    342

    I drove mine to the club one day in Hollywood and...

    I drove mine to the club one day in Hollywood and came back and it was tipped over with people snapping pictures of it. :(
  20. S85: that is why I am trying to get a S85 now.

    that is why I am trying to get a S85 now.
  21. Replies
    99
    Views
    2,548

    I can't even rep you no more.

    I can't even rep you no more.
  22. Replies
    99
    Views
    2,548

    SICK SICK!

    SICK SICK!
  23. MY MY MY!!! That is insane.

    MY MY MY!!! That is insane.
  24. Replies
    7
    Views
    523

    LOL I just posted on this video on youtube. No...

    LOL I just posted on this video on youtube. No way those hp are correct.
  25. Replies
    38
    Views
    1,022

    If you build a twin scroll and use a single...

    If you build a twin scroll and use a single wastegate make sure you spit the pipe in half so you can put a divider between the piping. That is what I did.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4